A emilie - groupe de soutien : Discussion Board soFeminine - 16 October

HomeBeautyFashionLove & SexDiet & FitnessHoroscopeEntertainmentGossipLifestyleLuxuryFood & DrinkMother & BabySurnames
Forums Photo Albums Blogs My World Messages Ecards Chat Room Games Job Search Dating

Not logged in
 Forums:
 Search
 All
 Selection
 Profiles:
 All profiles
 My profile
 My contacts
 My black list
 Sent
 New
 Options
 Our contents:
Keep your kids safe in the sun! How to protect your children's skin on holiday
Keep your kids safe in the sun!
Overweight children and childhood obesity: how to help an overweight child
How to help an overweight child
Pregnancy, birth, delivery, role of the father, fatherhood
Birth & babies: the father's role
 Focus on...
Flash Mother & Baby !
Due date
Pregnancy
Photo : baby
Ovulation
Late period
Breastfeeding
Clothes : pregnancy
Sex - Pregnancy
Birth
Symptom pregnancy
Abortion
Temperature - pregnancy
Babies
Pregnancy and Sexuality

Best-of
Services
Blogging
Birthday greetings card
Ecards
Message boards
Photo albums
Postcard
Celebrity
Discussion Boards
   Pregnancy > Discussion Board Pregnancy - Expecting a Baby
See more on : : Pregnancy - Pregnancy Calendar
Prefer the old orange/yellow forum colours? Click here!

Discussion boards Topic List Help Search

Discover our articles:
Single mums: bringing up a child on your ownSingle mums share their storiesPregnant and feeling great!Pregnant and feeling great!BreastfeedingMaking a success of breastfeeding Announcing your pregnancy at home & at workAnnouncing your pregnancy

Thread started by:
"A emilie - groupe de soutien"
Posted by charlotte841 23 October  at  13:37

bonjour emilie,
C'est encore moi !
je crois que j'ai plus que besoin de ces groupes de soutien aussi non je vais exploser ! deja je lui ai rendu sa bague de fiancaille parce que dans ces conditions penser mariage ne me dit absolument rien donc si tu as un nom ou une adresse de website peut etre ou sais ou je pourrai me renseigner, pourrais tu me les communiquer ?
merci d'avance
bisous
charlotte

Replies:

Posted by emiliedlondres 1 November  at  11:06

Desolee de ne pas t avoir repondu plus tot mais comme la semaine derniere etait la derniere au boulot j ai du bosser pas mal et le soir j etais crevee!
Pour le groupe de soutien renseigne toi si tu as une association appellee Sure Start Midwife apparement elles se trouve tout au tour de Londres et couvre beaucoup de sujets divers. je sais que c est une de leur sache femme qui nous a fait les cours antenatal et elle etait top!
J ai vu dans ton dernier post que tu avais ete bloquee du dos j espere que ca va mieux et que ton ami est plus comprehensible. je trouve qu il faut beaucoup de courage pour faire ce que tu as fait ( rendre la bague..) mais c est vrai que certaines fois rien ne vaut un bon electrochoc!
Moi je viens d arreter de bosser plus que 5 semaines a attendre pour voir notre petite fille. Mes sentiments sont tres partages et par moment j ai des moments de panique.... mais je sais qu ils sont normaux!
A bientot
Emilie
"Poor thing"
Posted by missmachin 25 October  at  12:36

I think I understand what you there (you gave him back the ring?)it sounds like you are doing the right thing.
It can be hard after hvaing a baby but if he's not pulling his weight then you need to act.
"Coucou"
Posted by emiliedlondres 24 October  at  08:19

Salut Charlotte,
je sais que j ai des adresses je vais regarder aujourd hui et te les envoyer ce soir ou demain.
Quelle a ete sa reaction quand tu lui as rendu sa bague?????? car ca devrait lui faire clic quand meme.
Dans quel quartier es tu? car les adresses changent suivant ou tu habites.
Regarde peut etre sur le site de ton quartier ( si tu vas sur google et tu mais ton council tu aura l adresse) car je sais que sur le mieux il y a des adresses utiles.
Ou peut etre devrais tu aller passer quleuqes jours en France avec ton BB pour te reposer et prendre du recul????? et lui il aurait le temps de reflechir par la meme occasion...
Bon courage
Bisous
Emilie

Happy with the midwife how much a delivery cost in usa?To nath et emiliePlease help!Help! sore breastWill your child besafe at night?New bbc series Matthew is born tooMy baby is born!!!Hi charlotte!Rdv midwife
10 most recent discussions : 

On soFeminine now:
Sex after giving birth: 5 steps to get your sex life back on trackSex after giving birth: 5 steps to reignite the passionHow to put baby to bed, putting baby to bed, sleeping position for babiesHow to put baby to bed
Baby carriers, slings, carrying childrenHow should I carry my baby?Advice and information on giving birth, childbirthI'm scared of giving birth! Ease your mind with our quiz

Copyright © 1999-2008 soFeminine.co.uk
This week Special Food & Drink : recipes from A to Z, by country, by duration, by type.
auFeminin Group: auFeminin - enFemenino - alFemminile - goFeminin - soFeminine - Teemix - Joyce - Voyage Bons Plans - Santé AZ - Marmiton - Marmikid - Tiboo - Recettes de Valérie - Noms de famille - Toutes les villes - Parcours-Gourmand - Onmeda
Info Sites: Art Gallery - Artists - Custom colour logos